Yrittäjästä yrittäjänaisten jäseneksi

YRITTÄJÄSTÄ YRITTÄJÄNAISTEN JÄSENEKSI

Suomessa on tuhansia ahkeria yrittäjiä, mutta vain liittymällä yhdistykseen pääsee Yrittäjänaiseksi. Toivommekin mukaan lisää innokkaita, innovatiivisia ja yritteliäitä jäseniä! Toimintamme on aina iloista ja rentoa, tärkeää asiaa unohtamatta. Iisalmen Seudun Yrittäjänaisiin kuuluu jäseniä ympäryskuntia myöten. Yhdistyksemme on poliittisesti sitoutumaton.

Varsinaiseksi jäseneksi voivat liittyä kaikki Ylä-Savon alueella toimivat yrittäjät. Mukaan voivat tulla myös yrittäjät, jotka ovat osakkaina tai tekevät töitä puolisonsa yrityksessä tai osoittavat muutoin yrittäjähenkisyytensä. Kannattajajäseneksi hyväksytään henkilöt, jotka edustavat esim. pankkia, vakuutusyhtiötä, oppilaitosta tai muuta yhteistyötahoa. Heillä on läsnäolo-oikeus kevät- ja syyskokouksessamme.

Jäsenyys on aina henkilökohtainen ja hallitus hyväksyy kaikki jäsenet. Vuonna 2022 jäsenmaksu on 115e varsinaiselta jäseneltä ja 150e kannattajajäseneltä.

JÄSENYYS ON KANNANOTTO

Osallistuminen on vapaaehtoista ja ns. ”hiljainenkin” jäsenyys on aina tärkeä kannanotto yrittäjänaisten ajamien asioiden puolesta. Samalla osoitat tukeasi niille, jotka aktiivisemmin ajavat yhteistä asiaamme.  Osallistuminen on toki aina omasta halusta ja ajasta kiinni, mutta toivomme jokaisen löytävän sen oman tavan saada kaikki irti jäsenyydestä!

JÄSENYYTEMME LIITOSSA

Iisalmen Seudun Yrittäjänaiset ry on valtakunnallisen Suomen Yrittäjänaiset ry:n jäsen. Kattojärjestömme edustaa naisyrittäjyyden asiantuntemusta ja ajaa yrittäjänaisten taloudellisia ja yhteiskunnallisia etuja. Liittoomme kuuluu liki 80 paikallisyhdistystä ja noin 7 000 jäsentä. Suomen Yrittäjänaiset on myös Yrittäjien jäsen ja yksi sen suurimmista toimialajärjestöistä.

Vuosittain osallistumme aktiivisesti myös Liiton valtakunnallisiin päätapahtumiin – keväisille yrittäjänaispäiville sekä syksyn liittokokoukseen. Koko jäsenkuntaa koskevissa edunvalvontakysymyksissä tavoitteemme ovat yhteneväiset liiton tavoitteiden kanssa.

YHDESSÄ OLEMME ENEMMÄN!

Yhdistystoiminnassa jäsenet ovat kaikkein tärkein voimavara. Jäsenet muodostavat sen joukkovoiman, jota tarvitaan naisyrittäjien asioiden ajamiseen. Asioiden hoito pyritään kanavoimaan toimihenkilöiden kautta paikalliselle ja valtakunnalliselle päättäjätasolle!

Liity nyt jäseneksi Iisalmen Seudun Yrittäjänaisiin ja pääset mukaan loistoporukkaan! Toivottavasti näemme sinut monissa tapahtumissamme! Mm. joka kuukauden 1. keskiviikkona pidettävät lounastreffit ovat matalan kynnyksen tapaaminen, jonne ovat tervetulleita myös jäsenyyttä harkitsevat!

TERVETULOA MUKAAN!

********************************************************************

Yhteystiedot:

Sähköposti: iisalmi@yrittajanaiset.fi
Osoite: Iisalmen Seudun Yrittäjänaiset ry, c/o: Taikatilit Oy/Eila Sirviö, Kajaanintie 2010, 74340, Sukeva

Yhteistyössä

teipparit.com